اطلاعات سايت

رمز عبور را فراموش کردم ؟
آمار مطالب
کل مطالب : 137
کل نظرات : 3

بازديد امروز : 2 نفر
بارديد ديروز : 126 نفر
بازديد هفته : 160 نفر
بازديد ماه : 379 نفر
بازديد سال : 4,441 نفر
بازديد کلي : 81,321 نفر

افراد آنلاين : 1
عضويت سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
پيوندهاي روزانه
کدهاي اختصاصي
پشتيباني
theme by
roztemp.ir
RSS

Powered By
Rozblog.Com
تبليغات
رزتمپ

برترین ها

  • برترین ها
    میزان: فیلی گفت: زندگی بسیاری از دوستان بازیگر به خاطر بیکاری آنها از هم پاشیده است به گونه ای که از یکدیگر طلاق می گیرند.

    محمد فیلی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: حدود یک ماه پیش یک قرارداد سینمایی بستم اما هنوز هیچ خبری مبنی بر پرداخت دستمزد و یا رفتن جلوی دوربین نیست به همین دلیل درحال حاضر خودم نمی دانم که چه کاره هستم.

    وی افزود: این روزها بسیاری از دوستانم  بیکار هستند به طوری که همه آنها از بیکاری شکایت دارند شب گذشته هم دریک افطاری بسیاری از آنها را دیدم گله می کردند.

    فیلی ادامه داد: زندگی بسیاری از دوستان بازیگر به خاطر همین موضوع از هم پاشیده است به گونه ای که از یکدیگر طلاق می گیرند.

    بازیگر"مختارنامه" افزود: من هم ازاینکه بازیگر شدم پشیمانم اگر من یک دکه سیگار فروشی داشتم حالا یک سوپر مارکت دودهنه برای خود داشتم.

    وی خاطر نشان کرد: من با عشق و علاقه وارد این حرفه شدم اما متاسفانه حالا اوضاع مناسبی در سینما و تلویزیون حاکم نیست.

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 210
[ دوشنبه 24 خرداد 1395 ] [ 14:59 ] [ احسان ]
آخرين مطالب ارسالي
مکملهای حاوی ویتامین C تاريخ : یکشنبه 18 اردیبهشت 1401
دلایل انجام جراحی بی اختیاری ادرار تاريخ : سه شنبه 30 آذر 1400
عوارض زیاده روی در مصرف آب نارنج تاريخ : سه شنبه 23 آذر 1400
تاثیر خاکشیر در پاکسازی کبد تاريخ : چهارشنبه 03 آذر 1400
روش های جایگزین کاشت دندان تاريخ : دوشنبه 01 آذر 1400
مضرات زیاده روی در مصرف هندوانه تاريخ : جمعه 28 آبان 1400
خواص پیازچه تاريخ : دوشنبه 24 آبان 1400
عرق کرفس برای درمان رماتیسم تاريخ : سه شنبه 27 مهر 1400
جاذبه های گردشگری خوزستان تاريخ : پنجشنبه 01 مهر 1400
ارسال نظر براي اين مطلب

کد امنیتی رفرش
.: Weblog Themes By roztemp :.

موضوعات
پزشکی
گردشگری
تفریحی
عکس
جست و جو